Gisteren was ik jarig. Bennie zegt altijd "Elly is blij met niks" en dat is dus ook wat ik gekregen heb, niks. Voor dat jullie massaal aaaaaah gaan zeggen, het valt mee hoor, ik had zelf gezegd "geen bloemen en cd's" en dan wordt het voor een man als Bennie onmogelijk, want dat is het enige dat hij zelf kan bedenken. Wil ik iets anders zal ik toch meerdere hints moeten geven en dat heb ik niet gedaan en zelf iets bedenken, nee dat is toch echt te veel gevraagd. Dus gisteren toen ik geen een pakje uit had gepakt zei ik dat hij me maar wat vaker mee moest uit nemen dit jaar, want dat vind ik heerlijk, samen weg. Vanmiddag heb ik hem dus maar opgebeld en alleen gezegd "Die hard 4.0, oke? " Tja en aangezien hij deze film zelf ook donders graag wilde zien, was het antwoord niet moeilijk te raden. Bennie heeft me dus opgehaald van de WW en toen zijn we samen naar de film geweest en hij is een aanrader, spannend, snel, geen saai moment. Nu zijn we weer thuis en ruimt Bennie om me heen op terwijl ik even dit Blog type.

Ik wil ook van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor de leuke advertenties, de vele sms-jes en de kaarten (heb er nog nooit zoveel gehad) ik ben er reuze blij mee en voel me heel gewaardeerd, dus bedankt!!!!

4 reacties:

Anoniem zei

Het is je allemaal van harte gegunt :)

Smitsky zei

Graag gedaan ;)

Anoniem zei

aaah gefeliciteerd meid, hebben jullie nog wat van de film gezien, vast niet want jou kennende zaten jullie helemaal achter of niet :)

The world according to El zei

nee nee, we kijken altijd de hele film en praten zelf niet met elkaar! fijn Maruti om weer wat van je te horen, leuk geweest in Londen?