Morgen is het 1 maart dan begint de meteorologische lente, nou ik kan niet wachten, heb de (kwakkel) winter zeer geduldig uitgezeten voor mijn doen, maar begin er nu toch echt behoorlijk genoeg van te krijgen (en het duurt dit jaar ook nog allemaal een dag langer). Ik ben toe aan zon, heel veel zon en avonden buiten zitten en barbecue-en achter in de tuin. Op het bankje voor het huis zitten en zwoele zomer nachten www.krabbelaars.nl

Maar het komt er allemaal aan...Laat de lente maar komen. www.krabbelaars.nl

6 reacties:

Anoniem zei

Wat je zegt

BadBunny zei

Zo! Wat een hyperactieve bloemen zeg!

Maareh...je hebt gelijk hoor. Dit weekend zullen we even door moeten bijten en volgende week ook... behoorlijk herfstweer helaas!

Blondie Power zei

volgende week natte sneeuw nota bene..


en die bloemen.. mijn God zeg..

maar goed.. kom maar op met die zon!!

Mijn dagboek zei

mag van mij wel heet water regenen
weet ik zeker dat het zomer is gr mij

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
elbakero zei

De lente begint officieel op 20 maart. Goh, wat een mooie dag zal dat zijn :-)