Dit weekend staat alles in het teken van onze verjaardagen. Omdat we maar een paar dagen na elkaar jarig zijn vieren we het altijd samen en dit jaar hebben we het ook nog gesplitst. Zaterdag vrienden, zondag familie (het loopt wel een beetje door elkaar omdat sommige weer niet kunnen op zaterdag of zondag maar dat mag de pret niet drukken) De meeste boodschappen heb ik vrijdag gehaald en gisteren hebben Ben en ik de laatste benodigdheden gehaald. Om half 9 's morgens had ik de eerste cake al in de oven staan en nadat ik er nog 1 gebakken had heb ik nog 4 hartige taarten gebakken en alle kaas en worst vast gesneden. Het weer viel achteraf mee dus hebben we lekker buiten gezeten en Merel heeft geweldig geholpen (de eerste 2 waren gevlucht 1 naar het dijkfeest en 2 naar een vriendin). Het was een heerlijke avond en de sfeer was zeer ontspannen. Op dit moment staat er weer een cake in de oven en het beslag voor cake 2 staat klaar, Merel is de kussentjes op de stoelen aan het doen en het wachten is nu alleen nog op de visite.

Speciaal voor Lijda een foto van het schilderij van Merel, hoofdzakelijk konijnen (Merel haar lievelingsdieren) en bovenin Joy het hondje wat ze graag wil hebben

4 reacties:

Mijn dagboek zei

ALSNOG VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. EN JE HEBT MOOI WEER HEERLIJK LEKKER ALLES NAAR BUITEN. DAT SCHILDERIJ VIND IK HEEL MOOI HOOR . DAT IS ECHT MOOI GEMAAKT WEES DER MAAR TROTS OP .
EN LEUK VOOR LATER . VEEL PLEZIER VANDAAG GR MIJ

Smitsky zei

Mooi skilderij! Ik ziet er toch meer een Joy de verschrikkelijke in. Jij niet?

Blondie Power zei

Nee.. Joy is niet verschrikkelijk! Hahaha.... Maar ik wil dat andere hondje graag..

En op het Dijkfeest.. ik heb je dochter niet gezien..

Simone zei

Gefeliciteerd! Mooi schilderij trouwens.s