Ik ben er weer!!! En ik heb het heerlijk gehad, na de eerste dagen behoorlijk kou te hebben geleden (we zijn maandag van ellende maar naar Speelstad Oranje gegaan, wat vreselijk leuk was achteraf) werd maandag avond het weer beter en vanaf die tijd alleen maar zalig weer gehad op een enkele onweersbui na maar die vielen eigenlijk alleen s'nachts. We hebben spelletjes gedaan, gelezen (het is me gelukt om 4 boeken uit te lezen), gezwommen en op luchtbedjes rondgedobberd, nog een fietstochtje gemaakt en vooral gerelaxed. Denk niet dat het allemaal rozegeur en maneschijn was, de eerste warme dag verbrande ik mijn neus en liep daardoor de eerste week met een aarbei op mijn gezicht rond en de tweede week met een vellerige neus. De tweede week viel ik ook nog met de fiets om (na de bingo) omdat ik 2 kinderen moest ontwijken die allang op bed hadden moeten liggen en viel met mijn borst op mijn stuur die rechtovereind stond en heb dus een dikke knie en een enorme blauwe plek op mijn borst en volgens mij ook nog een gekneusde rib want iedere beweging doet zeer. Ik wil wel even eindigen met goed nieuws, ik ben niets aangekomen in de vakantie!!!
Foto's volgen nog maar die heeft Nancy (Lucia Schudde) nog op haar toestel en krijg ik nog

5 reacties:

Smitsky zei

Welkom thuis!!

daydreamer zei

Je verhaal is bijna een avontuur op zich, maar we zijn blij dat je er weer bent. :D

Tummetje zei

Blij dat je er weer bent. Maar wat heb jij toch met fietsen.....Ze worden gejat, je valt er mee enz..Volgens mij heerst er een vloek op...

Anoniem zei

ellyy welcome back! goed te horen dat het lekker was! stuur je dat mooie weer even deze kant op... :(. werkze straks weer :)... fief

Mijn dagboek zei

en voor de rest wel een leuke vacantie gehad.. gossie en datkan zeer doen hoor en gekneust ripje.. sterkte gr mij