Ja en dan is het zover, mijn schat en ik zijn 20 jaar getrouwd. Toen regende het pijpestelen en zei iemand tegen mij "een huwelijksdag met regen, brengt veel heil en zegen". Ik weet niet of het waar is maar ik moet eerlijk zeggen dat wij na 20 jaar toch nog behoorlijk gelukkig zijn. Ik ben ook nog heel vaak verliefd als ik hem aan zie komen en ik geloof dat hij wel hetzelfde heeft. Vanmorgen in de auto vroeg ik hem, heb je er wel eens spijt van dat je met mij getrouwd bent? Zijn antwoord " nog geen seconde" vooral het woordje nog, is van veel betekenis, ik kan alles nog verprutsen :-). We gaan het samen lekker vieren in Bern, zonder kinderen met z'n tweetjes zoals we ook begonnen zijn.
Alleen dat rot vliegen ga ik nu toch wel tegenop zien.

3 reacties:

Anoniem zei

GEFELICITEERD MAMA
en het komt allemaal wel goed met dat vliegen
op naar de volgende 20 gelukkige jaren?
Kusj Jou Dochter nummer 2

Smitsky zei

Twintig jaar! Dat halen de meeste niet eens. Gefeliciteerd, en idd. op naar de volgende 20 jaar.

Effe Uppen zei

Oh, is dat het. Tijdens onze trouwdag (volgend jaar alweer 25 jaar geleden) stormde het en regende het ook pijpestelen. Het enige droge moment was tijdens het nemen van de foto's (klein mazzeltje toch :) ).
Een mooie spreuk dus met voor ons veel waarheid. Een huwelijksdag met regen, brengt veel heil en zegen. Ik zal hem onthouden.