We zijn weer thuis, het was fijn en ik heb heel veel geleerd dit weekend
dat: Bennie en ik absloluut geen hotel mensen zijn
dat: Het uitzicht uit het hotel adembenemend was maar ons uitzicht op de kastanje bomen ook niet mis is
dat: het sightseeing met een verschrikkelijk zere voet een stuk minder leuk is, maar dat je wel lekker aan elkaar toekomt.
dat: ik vliegen maar zo zo vind, maar dat Bennie het helemaal geweldig vindt. Maar hij heeft nu eenmaal de gave om overal van te genieten
dat: tortelen in een lounche bar een stuk minder leuk is dat tortelen op de bank met een zak chips
dat: we nog even verliefd zijn als 23 jaar geleden
dat: met vliegen je oren niet zeer doen, maar ga eens met een trein een berg in en uit AAUUW
dat: er geen dikke mensen in Bern wonen en dat ik daarom door iedereen bekeken wordt als een gehandicapte, maar opstaan voor je in de tram ho maar!
dat: we de kinderen vreselijk gemist hebben maar toch afgesproken hebben dit voortaan ieder jaar te doen (maar dan een huisje of appartement)
dat: het bezoek aan het kantoor van e-Bay in Bern veel leuker was dan ik had kunnen bedenken en dat ik er voor niets tegenop heb gezien.
dat: we echt nooit een lits-jumeaux bed willen hebben maar dat we toch aan een nieuw matras toe zijn.
dat: mijn kinderen zich prima zelf redden en dat het huis volgens mij nog nooit zo opgeruimd is geweest :-)
dat: er in Bern alleen maar heel luxe winkels zijn maar dat de mensen toch een beetje ouderwets zijn.
dat: het heerlijk is om weg te gaan maar net zo heerlijk om weer thuis te komen.
Het is zo raar om in Bern alle mensen vollop te zien roken in cafe's en restaurants het heeft wel iets gezelligs maar je kleren ruiken hier na het eten een stuk frisser.
Voordat we weggingen heb ik mijn telefoon in de wasmachine laten ronddraaien (zenuwen) en die is dus gestorven tijdens onze trip dus moet ik nu nog achter een sim lock vrij toestelletje aan.
Er is natuurlijk veel meer te vertellen over Bern maar dat komt allemaal wel, eerst maar eens genieten van mijn heerlijke vrije dat samen met Bennie.

2 reacties:

Mijn dagboek zei

he he die reis zit er op ... ik ben blij dat je het toch naar je zien gehad heeft.. enne een limo bed is niks hoor ben ik helemaal met je eens, je moet je skat zoeken in zo n bed .. das ook niks voor bij. en wat goed dat de meiden het huis zo opgeruimd hadden. nu weet je zeker dat je nog eens weg kan omdat ze hebben zien dat ze schoonmaken kunnen.
WELKOM THUIS,,, gr mij

elbakero zei

Erg leuk!
We horen de verhalen nog wel