En dan is je jongste schat, kind van de maand en zit je als ouders vol trots toe te kijken hoe ze stralend voor op het podium zit en totaal niet verlegen alle vragen met een big smile beantwoordt.
We weten nu in ieder geval dat ze 3 mei jarig is, haar zussen niet altijd even aardig vindt, het op school heel leuk vindt maar vooral van rekenen en engels geniet en andijvie echt niet lust terwijl pizza haar lievelingseten is. Natuurlijk moest ze haar favoriete knuffel even laten zien en mocht ze een nieuw kind van de maand trekken en toen was het alweer achter de rug. Straks gaat ze 4 nachtjes logeren en gaan papa en mama een weekend samen weg. Nog een nachtje slapen (nou ja een half nachtje we vertrekken om half 4) en dan laten we de 2 oudste alleen in huis. Er worden al logeerpartijtjes gepland en volgens mij ook kleine feestjes :-(.Maar voordat het zover is heb ik waarschijnlijk al heel bezoekjes aan de wc gebracht want ik ben zenuwachtig, niet normaal.
Het meisje wat samen met onze nummer 3 ook kind van de maand was, is haar nichtje W. die het ook heel goed heeft gedaan!!

3 reacties:

Anoniem zei

have fun en dubbel gefeliciteerd.

ennuh die meiden van je, komt vast goed. misschien het huis in een rotzooi als je thuis komt van de feestjes, maar verder vast niets hahaha

Mijn dagboek zei

lekker genieten hoor meid. gr mij

Jake Wright zei

I love your blog! Where do you get some of your images from? They are very cool.

Jake

Cabbage Soup Diet