Natuurlijk ben ik altijd trots op al mijn dochters maar vandaag barste mijn moederhart zowat van trots.
Oudste heeft voor het eerst de FPR gelopen en er stond een stevige tegenwind dus dat viel tegen. Bij de doorkomst in Tollebeek was ze volledig kapot maar ze is doorgelopen en is binnen de 1,5 uur gefinishd in Emmeloord. Natuurlijk stond moeder haar op te halen met tranen in haar ogen, mijn lieverd heeft het gedaan!!! Natuurlijk ben ik ook hartstikke trots op mijn schatje, die niet zijn tijd heeft verbeterd omdat hij wat te kampen heeft gehad met blessures maar hij heeft het hem toch weer geflikt. Hij is zelfs nog teruggelopen om zijn dochter in te halen en als je ze dan met z'n 2 binnen ziet komen, EMOTIES. Ze heeft alweer babbels voor 10 en wil volgend jaar haar tijd ernstig verbeteren. Nou ik sta er weer en schreeuw weer mijn longen uit mijn lijf.
Foto's volgen nog de PRESS was even op een verjaardag :-)

5 reacties:

Mijn dagboek zei

DAN BEN JE OOK APETROTS HE OP JE SPETTERS .. ZOU IK OOK ZIJN HOOR . VERWEN ZE MAAR GOED HET
WEEKEND ,, GR MIJ


ENNE GOED WEEKEND

elbakero zei

Wat goed zeg!!

Ik sta er ook volgend jaar!

Nance zei

Natuurlijk ben ik ook harstikke trots op mijn hardloopvriend en vriendin. Volgend jaar ben ik erbij. Driemaal is scheepsrecht

daydreamer zei

Met recht trots! :)

Anoniem zei

en volgend jaar doet je andere dochter ook mee, ik begin donderdag met trainen!

100 euro zei je?