Na vrijdag een verschrikkelijk leuk teambuilding uitje te hebben gehad waar is gebleken dat ik niet de beste coach van de wereld ben maar wel de strengste (of lag het gewoon aan mijn team dat we verloren??) Hebben we gisteravond weer eens ge-eet-clubt. Het thema was Mexico en wij waren verantwoordelijk voor het nagerecht. We hebben heerlijk gegeten met vooraf een dorito's salade als hoofdgerecht een mexicaans vleesgerecht waarbij de vlammen je de oren uit kwamen en als toetje een vruchtvlecht met ijs. Dit bleek achteraf niet Noord-Amerikaans maar Zuid-Amerikaans te zijn dus niet echt Mexicaans maar daarom niet minder lekker. Het nieuwe thema krijgen we vandaag te horen (via hyves) en dan zijn wij aan de beurt voor het voorgerecht dus allemaal hyves volgen en recepten sturen.
Nog 2 weken en dan ga ik voor het eerst vliegen, de spanning begint toch wel een beetje te komen maar daarover de komende tijd vast meer.

3 reacties:

Mijn dagboek zei

als het maar lekker was dat telt toch het meest . succes met het volgende gerecht. en fijne vacantie gewenst maar vliegen is geweldig. gr mij

daydreamer zei

Klinkt lekker, wanneer ga je voor mij Mexicaans koken? ;)

Het komt wel goed met het vliegen. Je weet hoe bang ik altijd was en ik doe het nu gewoon. Ik heb nu al zin in mijn volgende vliegtrip.

daydreamer zei

Klinkt lekker, wanneer ga je voor mij Mexicaans koken? ;)

Het komt wel goed met het vliegen. Je weet hoe bang ik altijd was en ik doe het nu gewoon. Ik heb nu al zin in mijn volgende vliegtrip.