Vanavond draaide Mama Mia. Maar niet de gewone versie maar de sing along versie!! Nu was Nancy natuurlijk direct bereidt mee te gaan en ook collega's Blondie en Bunny wilde wel eens meezingen. En genoten heb ik weer. Echt meezingen was het niet, iedereen bromde wat mee maar de sfeer was fantastisch uitgelaten en blij. Nu heb ik altijd al verteld dat het een super feel good movie is, maar het gezelschap waar ik nu mee was heeft toch een heel ander idee van feel good, want er werd gejankt niet te kort. Blondie begon en Bunnie en Nance volgde al gauw. na oog contact gezocht te hebben met mijn achter buurvrouw en eens met mijn vinger langs mijn hoofd te hebben gedraait moest ik er ook wel weer om lachen. Zulke stoere wijven maar doetjes zo gauw het een beetje emotioneel wordt!! Ik ben in ieder geval weer helemaal blij thuis gekomen.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

wat een watjes he .. een grote mond en bij zo iets loopt de waterleiding leeg. gr mij