Vanavond een heel vreemd oudejaarsavond meegemaakt, Bennie en ik waren helemaal alleen!! Alle dames waren weg en dat is raar en niet leuk. Van de oudste 2 wisten we dat ze weg zouden zijn maar omdat Bennie ziek is ging dochter 3 alleen naar Nance om het met de familie te vieren. Nu kunnen mijn schat en ik het prima samen vinden maar ik moet zeggen dat ik het toch het liefst vier met mijn meiden er gewoon lekker bij. Ik hoop dat 2009 beter begint als dat 2008 eindigde want wat heb ik gekwakkeld de laatste maanden en wat ben ik daardoor minder vrolijk.
Oooh vergeet ik zomaar het belangrijkste, iedereen een
www.krabbelme.nl
Dan komen natuurlijk de voornemens, die heb ik natuurlijk ook al heb ik ze niet alleen omdat het nu 2009 is maar die maak ik iedere week wel een keer J.
1. de broekriem aanhalen, letterlijk en figuurlijk. Tering (even geleend) wat zijn de kilo’s eraan gevlogen en wat zijn de euro’s eruit gevlogen, daar moet echt verandering in komen.
2. ik ga me minder druk maken!! Man wat kan ik me druk maken om dingen die er niet toe doen dus ga ik me niet meer zo druk maken om de schoolprestaties van mijn kinderen (hahahahaha gefopt dames)
3. is een beetje lastig omdat ik onregelmatig werk, maar ik wil toch regelmatiger gaan leven volgens mij gooi ik een heel stuk leven weg door dat onregelmatig gedoe.
4. meer genieten, ik maak me zo druk om dingen (zie 2) dat ik vaak niet geniet van de dingen om me heen. 5. ik wil me meer gaan concentreren op mijn leefomgeving, we hebben altijd plannen zat maar omdat mijn schat wel heel druk is en ik enigszins lui (zie 3) komt er weinig van terecht maar daar wil ik dit jaar een beetje verandering in brengen. Goed dat waren ze van mij en en en en en wat zijn die van jou????

4 reacties:

BadBunny zei

Ik hou mijn voornemens altijd voor me, zodat niemand me er op kan wijzen als ik ze niet "haal" ;-)

Maareh ik wens je heel veel succes met je voornemens! En daarbij denk ik idd dat het beter is om je niet te druk te maken over kleine dingen die niet gaan zoals je wilt. Geniet van de dingen die wel goed gaan!

Mijn motto tegenwoordig is: alles komt goed - hoe dan ook, welke tegenslagen je ook op je pad krijgt. Hoe vaker je dat in jezelf herhaalt, hoe meer je erin gaat geloven en het gaat dan vaak ook goed. Echt waar!

Nance zei

Ik heb je wel gemist hoor! Het is toch niet hetzelfde als er iemand mist.

Eigenlijk heb ik dezelfde voornemens als jij. En ik ga vaker nee zeggen.

Rue de Bouzy zei

Ik doe niet aan goede voornemens op nieuwjaarsdag. Als ik ze heb dan komen ze op welk moment dan ook......... Maar per definitie NOOIT met oud en nieuw.
Ik blijf een beetje dwars he? ;)

Mijn dagboek zei

ik heb maar 1 wens en dat is gezond 2010 halen . goede voornemens ben ik morgen al weer kwijt. gr mij