Het was een sportief weekendje bij de fam. N. Zijn de oudste dames gewoon gaan werken, nou ja gewoon, dochter 1 heeft vandaag haar allereerste half jaar contract gekregen. Dochter 3 is met haar vader een tourtocht wezen schaatsen, 15 kilometer om de beulakker heen en ze heeft het volgens haar vader fantastisch gedaan. Beide kwamen moe maar voldaan thuis met een medaille. Maar de allergrootste sportieve prestatie is toch wel gedaan door mezelf want ik heb meegedaan aan het NK mens erger je nieten, een competitie waar toch niet de minsten aan meedoen. Het eerste spel heb ik verbluffend gewonnen en het 2e potje even verbluffend verloren maar ik heb lol voor 10 gehad. Helaas heeft mijn zuster ook alleen ronde 2 gehaald dus geen beker in Tollebeek maar volgend jaar zijn er weer nieuwe rondes nieuwe kansen.

3 reacties:

elbakero zei

Wauw, wat zul je een geweldig gevoel hebben gehad toen je het eerste potje won!

Maar waarschijnlijk toch nog een geweldiger gevoel dat dochter 3 een mega tocht heeft geschaatst.
Super hoor!

Mijn dagboek zei

geweldig meid allemaal wat gedaan en je hebt er lol bij das belangrijk... volgend jaar weer ??
nou goed oefenen . leuk gr mij

Smitsky zei

En dat is dus een spel dat mij te lang duurt. Erger me echt als ik weer terug in het hok moet...