Ben er nooit aan begonnen toen het nog gewoon op tv kwam maar na enthousiaste verhalen van collega's toch smitsky maar eens gevraagd of ik de serie mag lenen. Gisteravond toen dochter 3 eindelijk naar bed was, de eerste dvd er in gepopt en ....... geen ondertiteling. Na van alles proberen hadden we spaans, duits, engels en italiaans maar geen nederlands. Na heftig sms verkeer met smitsky, die zei de serie toch echt in het nederlands te hebben bekeken, maar besloten om ze in het engels te kijken. Gelukkig kwam dochter 2 thuis na op een verjaardag te zijn geweest en voor ze weer naar de kroeg ging en had na 10 seconden de afstandbediening in de handen te hebben gehad, nederlandse ondertiteling (mijn ega en ik komen nog uit het tijdperk van alleen ned.1 en 2 dus zo gek is het allemaal niet). Tegen 3 uur gingen we naar bed na 4 episodes te hebben gekeken en ik kan zeggen, we zijn verslaafd. We zetten nu nog even een dvdtje op voor ik naar het werk moet en pakken dan de agenda's om te plannen wanneer de rest gekeken wordt. Druk druk, druk.......

2 reacties:

Smitsky zei

'k Zei het toch...Verslavend...en dan moet je je voorstellen dat er 6 seizoenen zijn. En geen 1 verveelt..

Mijn dagboek zei

gaaf he , je blijft kijken . geniet er maar van gr mij