Na een week waarin ik 7 dagen heb gewerkt met 1 dag ertussen vrij en een l(ij)eiderschapstraining, was ik enorm toe aan het weekend. Omdat onze auto gerepareerd moest worden (lekte olie) was het allemaal wel een geregel maar dankzij zusje en het lenen van een auto van mijn schats broertje is het allemaal gelukt. Zaterdagavond was namelijk de eetclub bij ons en omdat het systeem veranderd is waren wij verantwoordelijk voor: voor, hoofd, nagerecht en dat is toch een heel zoekerij en geregel. Maar het was een zeer geslaagde avond en we hebben heerlijk (al zeg ik het zelf) gegeten. We zijn begonnen met carpaccio op een bedje van veldsla met een zalige dressing van truffelolie en balsemicoazijn met daarover heen parmezaanse kaas. Als hoofdgerecht hadden wij met pruim gevulde varkenshaas omwikkeld met seranoham. Daar kwamen gebakken aardappeltjes met spekjes bij, patatjes, een gevulde salade en een tomaten salsa. Het toetje bestond uit caramelijs met blokjes caramel, een mini donut en professionele slagroom met chocostaafjes gevolgd door koffie. Tussendoor hebben we nog een spelletje "wie ben ik" gedaan met als hilarische aangeving "het begint met een letter". Al met al een heerlijke avond en de mascara zat dus ook op de wangen bij de dames. Natuurlijk hebben Ben en ik nog even 2 afleveringen van de Sopranos gekeken. Straks rijden we naar Haarlem voor een verjaardag en dan is het weekend al weer voorbij. Voor iedere nieuwe regering, het weekend mag wel uit 3 dagen bestaan!!

3 reacties:

BadBunny zei

Helemaal mee eens... of 4 dagen...zou ook niet verkeerd zijn!

Mijn dagboek zei

3dagen werken en de rest weekend zou nou hier goed van pas komen hoor. maar als het gezellig is . is het weekend ook altijd zo voorbij. gr mij

Nance zei

We hebben heerlijk gegeten en wat hebben we vreselijk gelachen. Heb nu al zin in de volgende keer. Een weekend mag mij best uit meer dagen bestaan maar of de regering het daar mee eens is? En wat dacht je van een rooster maken ;-)