Van mijn 3 schatten mag ik dit blog best hebben maar ik mag vooral niet te diep ingaan op hun prive leven, logisch want ze worden er in het dorp nogal eens mee geconfronteerd en als er dan te lezen is dat je weer een nieuw vriendje hebt of het niet zo goed doet op school is dat niet prettig. Gelukkig gaat het met alle 3 eigenlijk best goed op school en hebben ze geen nieuwe vriendjes dus dat mag ik vast wel melden. Ook dat er na 3 jaar een einde is gekomen aan het kranten doen van de meiden mag ik vast wel vertellen. 3 jaar lang zijn ze 6 dagen in de week om 6 uur (dochter 2 soms wel om 5 uur) weer of geen weer opgestaan om iedereen zijn krant in de bus te duwen, maar nu waren ze het echt spuugzat en omdat ze natuurlijk beide een ander baantje hebben was het krantengeld nog wel prettig maar niet echt meer heel noodzakelijk. Vanaf volgende week hebben we dus geen 3 kranten meer en moeten we weer gewoon aan een abonnement, maar hebben we ook geen geruzie meer over het ruilen van diensten, heerlijk..

1 reacties:

Mijn dagboek zei

vertel je dochters maar dat ik het heel knap van ze vind dat ze zo lang kranten hebben gelopen. daar mogen ze gerust trots op zijn. en wat gaan ze nu doen?????? op zoek naar een ander baantje?
gr mij