Leek het op het eerste gezicht een redelijke luie, saaie zondag te worden, in de praktijk viel dat toch tegen (of mee) . Vanmorgen na mijn zondagse ontbijtje op bed en een snelle douche zat ik lekker in een schone pon een boek te lezen op de bank toen ik bedacht dat ik wel even met mijn schat mee kon zijn biljart op halen in Assen. Ja mijn pop heeft eindelijk zijn eigen mini biljart gekocht via mijn favo site. Dus snel kleren aan en hup de auto in, al kauwend op een heerlijke peer en kletsend lekker een stukkie rijden. Adres was snel gevonden, biljart nog sneller ingeladen en al kletsend en kauwend op een cheeseburger (een grote M om half 2 wat doe je dan?) lekker weer op huis aan. Man wat was het druk op de weg met al die schaatsers en wat is dat leuk om te zien. Ik lag net lekker voor de tv, de ballen tikten en de dames zaten gezellig beneden te msn-en toen in een keer BHAM alles uit. De hoofdzekering eruit geklapt, vanmorgen zei ik nog tegen mijn lief die droger loopt volgens mij op zijn eind en nu dit.....Essent gebeld en na 1,5 uur reed het busje voor. Snel een nieuwe zekering erin, ondertussen was het al behoorlijk koud geworden dus we waren heel blij toen het licht weer aanfloepte. Achteraf lag het aan de magnetron, die doet het nog maar het lampje niet meer. Nu is het weer lekker warm en tikken de ballen nog steeds, ik begin er al haast spijt van te krijgen..........

5 reacties:

elbakero zei

Komt natuurlijk door die biljartlampen !

Nance zei

Dat zal het zijn maar daar hoor je Bennie niet over. Anders moet hij zijn biljart weer inleveren ;-)

Smitsky zei

Nee, geen spijt van krijgen. Gezellig toch, dat ie lekker thuis is en tegen ballen aantikt,,

Mijn dagboek zei

gezellig bij kaarslicht biljarten
kan ook he gr mij

Anoniem zei

Jaa, dat was gezellig, lezen met kaarslicht en onze mobieltjes!!
Ik was alleen eerst niet msnen, ik was gezellig aan het schaatsen, maar zo erg was het toch niet? ik vond het wel wat gezelligs hebben!