We hebben een vrij weekend, 3 dagen vrij en dinsdag pas laat beginnen dus eigenlijk bijna 4 dagen. Volgende week is er ook geen school dus tijd zat voor mijn huiswerk, ik denk dat ik maar weer eens lekker een goed boek ga lezen, durf nu nergens aan te beginnen omdat ik anders niets meer doe en school is nu even belangrijker. Maar denk nu vooral niet dat ik niets te doen heb en lekker dit hele weekend met een doos negerzoenen op de bank ga liggen om te lezen. We gaan natuurlijk boodschappen doen, winkelen (bleh), wassen en was opruimen. Op bezoek bij ex-collega's, met klanten van mijn schat zijn werk eten en voetbal kijken in Heerenveen en we sluiten af met een verjaardag. Gos ik heb die 2 dagen daarna ook wel nodig om bij te komen :-)

2 reacties:

Smitsky zei

Goh, zondag voetbal kijken in Heerenveen? Ga jij dan mee.. Ik ken nog iemand die altijd naar Heerenveen thuis gaat...

Mijn dagboek zei

je hebt het nog drukker dan als je werken moet. wel relaxen daarna hoor. heel fijn weekend toegewenst gr mij