DSB

Ik probeer het allemaal te begrijpen, een bank die failliet gaat. De term koopsompolis vliegt je om de oren en er worden bedragen genoemd waar Jan met de pet die ik ben echt niet eens kan voorstellen dat het op een plaats ligt. Discussies volg ik belangstellend maar ik begin toch steeds meer te denken dat niemand het echt begrijpt. Als ik om uitleg vraag blijft alles nogal vaag maar vanavond zou D. Scheringa bij Pauw en Witteman komen dus dacht ik dat het nu allemaal duidelijker zou worden. En het enige wat ik denk tijdens deze uitzending, kamt of wast Jeroen Pauw zijn haar wel eens? Ik begrijp er dus nog steeds niets van

4 reacties:

Blondie Power zei

Wat ik niet begrijp, waarom is iedereen zo trots op scheringa? Hij is toch de eindverantwoordelijke die gewoon keihard verprutst heeft? Ongeacht of Lakeman gezegd heeft dat men hun geld moet weg halen of niet...

The world according to El zei

@Blondie, dat snap ik dus ook niet. Hij geeft iedereen de schuld maar hij is toch de baas? Wouter Bos vindt ik juist heel goed handelen. Het zou toch wat wezen dat door wanbeleid ons geld naar die bodemloze put moet. Stop maar met dat belachelijke museum of met AZ te sponsoren.

Mijn dagboek zei

voor een gewone burger is dit ook niet te volgen. wie er schuld heeft -of wie er verantwoordelijk is voor alles . ik ben daar ook nog niet uit hoor. maar wat ik niet snap is ,,,,, hij mag in zijn huis blijven wonen. en weer ik hoeveel mensen moeten hun huis uit. door dat gedoe van de dsb. gr mij

Zustertjen zei

Kijk. Dat is nu net waardoor de DSB in eerste instantie zo groot is geworden: iedereen zand in de ogen strooien en zorgen dat men het niet meer begrijpt.
Nou ik weet zeker dat die zogenaamde man van het volk iets teveel zichzelf en zijn hobbies heeft gespekt met het geld van anderen.