Ik heb een hekel aan dingen regelen, tenminste serieuze dingen. Een feestje wil ik best regelen, een bedrijfsuitje, een personeelsfeestje, een musicaluitje noem het maar op ik regel het. Maar wanneer er een brief van de IB groep komt, van de bank, hypotheek, verzekering of iets anders heel erg nodigs maar oh zo saaaai en ik verlam. Snap er niets meer van, interesseer me er niet voor en schuif het van me af (richting lief of richting volgende week). Iedere keer neem ik mezelf voor om daar in te veranderen, direct openmaken en regelen die rot zaken maar vandaag kwam er weer een brief en weer dacht ik na het lezen van 3 regels "mmm dit lijkt me meer iets voor schat" en de brief verdween weer in de envelop en in het postbakje. Ik leer het nooit

4 reacties:

Hermanus zei

Hé, ik heb hetzelfde. Ik schuif al die moeilijke post ook door.
Alleen schuif ik het de vuurkorf in.

Mijn dagboek zei

knijp je handjes maar heel hard dicht met zo n mannetjen . die moet je zoeken met een kaarsje.
fijn weekend gr mij

mack zei

Ben jij diezelfde Ell die vorig jaar nog in mijn linklijst stond? Die van dat tentje met pinkpop? Zo ja, hoe kun je ineens 44 zijn?

The world according to El zei

@Mack nee dat ben ik niet, nooit naar pinkpop geweest, wel regelmatig in een tent gebivakeerd.
Lees je blog trouwens, LEUK!!