Jaren geleden bracht lief een videofilm mee van de rommelmarkt. Heidi een 3 uur durende tranentrekker. Nadat 2 jaar geleden onze video de geest had gegeven en we een harddiscrecorder hadden aangeschaft hebben we die film natuurlijk niet meer kunnen kijken. Nu begon dochter 1 er een tijdje geleden over, ze had goede herinneringen aan die film (een hele zondagmiddag janken) en wilde hem natuurlijk graag nog eens zien. Dus werd het zoeken op internet en bij de on-line winkels voor de dvd maar deze is dus nooit vertaald in het nederlands. Toen maar een adv. gezet op mijn favo site en ongelofelijk wat een reacties kregen we. Dus heeft iemand de band voor ons op dvd gezet voor bijna niets. Omdat dochter 3 ziek is dachten we dat het een goed idee zou zijn om de film vandaag te kijken. We zijn uitgedroogd van het 3 uur janken, heerlijk.....

2 reacties:

Nance zei

Die wil ik ook graag een keertje bekijken. Heerlijk even janken.

Mijn dagboek zei

ik hoop datje wel een voorraad zakdoekkies in huis hebt. wat is jullies volgende film? gr mij
en fijn weekend