Gisteren dus met klanten van VW naar Heerenveen geweest, hartstikke leuke mensen dus dat was treffen. Daar aangekomen keek ik al eens omhoog het is echt heel hoog en ik wist dat we bovenin moesten zijn. De mannelijke helft van het stel wat we moesten vermaken had erge rugpijn dus ik had goede hoop op een lifttripje maar toen we aankwamen in het stadion stapten ze resoluut op de trap af. Ik siste mijn schat nog toe "de lift" maar toen stonden we al bij de trap. 8 hoge trappen later stonden we in het restaurant en stond ik zo vreselijk te hijgen dat ik dacht dat ik er geweest was. Mijn long inhoud was ongeveer de helft te klein. Na 5 minuutjes kon ik weer praten en heb ik mijn schat toch wel laten weten dat hij me dit nooit, maar dan ook nooit meer moet aandoen. Het astma fonds kan dit jaar rekenen op een dubbel bedrag. Verder was het een heerlijke dag, mooie wedstrijd en het weer viel reuze mee. Volgend jaar maar weer maar dan hopelijk met een betere conditie.

2 reacties:

Simone zei

phoe dat wordt dus hard trainen alleen maar om die rottige trappen met volle moed tegemoet te zien...

Ik ben al blij dat ik niet bovenin woon hier in de flat. Wat moet dat een hel zijn met verhuizen :).

Mijn dagboek zei

heb je wel genoten van de wedstrijd dan. gr mij