Up


Met dochter 3 naar Up geweest, mooie film, leuk onderliggend verhaal en met humor. Maar om nu te zeggen een enorme tranentrekker, neuh. Heb toch een andere film gezien dan mijn zusje. Een klein traantje is er natuurlijk wel gevloeid maar de stortvloed die mijn traanbuizen weer eens lekker door zou spoelen is niet gekomen. Wel hartstikke leuk om samen met je dochter een film te zien, dat handje dat af en toe die van jou zoekt, het nogal harde gefluister en het gekraak van nacho's in je oor, heerlijk.

3 reacties:

Mijn dagboek zei

geweldig dat ze nog met je naar de film wil. geniet er maar van.

enne die tranen komen nog wel bij een andere film hoor. gr mij

Hermanus zei

Ik zal gauw even ergens een dochter op de kop tikken. Dan ga ik er ook heen.

Heb je trouwens ook deel 1 van Up gezien? Seven.

The world according to El zei

@Will, ja dat is ook geweldig.
@Hermanus, ja die heb ik gezien, vond ik toch eeeeh bruisender