Iedere morgen lees ik de krant, even bijblijven. Vanmorgen had ik dus gelezen dat de premiere van de film This is it een succes was, dat er grote zorgen zijn van ouders voor de mexicaanse griep en dat de zoon van Rene en Natascha deze variant ook al heeft, toen ik gedwongen door de natuur de rest op het kleinste kamertje ging lezen en daar las ik toch wel het meest schokkende nieuws van tijden. De 2 MacDonalds op IJsland sluiten hun deuren wegens de crisis. Ik probeerde me voor te stellen hoe dat was, leven in een land zonder MacDonalds maar ik kreeg zweetaanvallen en hartkloppingen dus dat doe ik niet meer. Die arme mensen

6 reacties:

Hermanus zei

Wat je zegt! Ik heb IJsland dan ook van m'n lijstje van favoriete vakantiebestemmingen geschrapt.

Simone zei

Dat gaat IJsland nooit redden!

elbakero zei

Vreselijk!

Zustertjen zei

Hoe kunnen ze. Die v.. Amerikanen voelen zich ook altijd oppermachtig. Die arme Ijslanders bevriezen straks allemaal omdat ze geen vetlaag meer hebben opgebouwd.

Nance zei

Aaarrrggghhh neeeeee! Dit is nu net de reden dat ik geen krant heb! Soms kun je nieuws gewoon niet aan.

Mijn dagboek zei

moeten ze die zalige mayonaise missen. ik moet er niet aan denken.gr mij