AU

Gisteravond toen de eerste druppels vielen zei mijn schat 'kom je nog even lekker op de veranda zitten, het is daar nu heerlijk'. Het is nog niet helemaal af maar het dak is klaar en we zitten droog en ik dacht 'welja lekker even koelte'.
Dus we zitten daar heerlijk, hapje drankje, gezellig gesprekje en ondertussen regende het steeds heviger en begon het lekker te waaien. Het onweerde in de verte al behoorlijk erg en daar ben ik dol op dus ik verschoof mijn stoel iets om het allemaal goed te kunnen zien. Je zag de onweer dichterbij komen en het knalde al aardig toen een enorme windvlaag het raampje uit de blokhut liet vallen (stond er alleen in en was nog niet vastgezet) boven op mijn hoofd. Ik zag letterlijk sterretjes en ik heb nu een enorm ei op mijn hoofd. Wel heerlijk geslapen met al dat geknetter.

0 reacties: