Ze bestaan echt eerlijke mensen. Dochter 2 en 3 gingen vorige week woensdag samen op de fiets shoppen voor nr. 3. Halverwege kreeg ik een sms, het ging goed er waren al 2 jurkjes gescoord en nu waren ze op weg voor een legging en ander spul. Het volgende telefoontje was minder leuk. Op de weg naar huis alles verloren, 3x hebben ze de 6 km gefietst waar het verloren kon zijn. Groot verdriet natuurlijk bij mijn 3tje want het was een groot deel van haar kleedgeld. Politie gebeld en winkel gebeld waar de tas vandaan kwam. Niets gehoord, iedere dag de politie gebeld maar nee, niets. Tot we dinsdag een telefoontje kregen van de winkel waar de tas vandaan kwam. Er was gebeld, deze mevrouw had de politie direct gebeld?? en een advertentie in de krant gezet en toen daar geen reactie op kwam heeft ze de winkel gebeld. 's avonds alles opgehaald met een grote doos chocolade. Ik ben dol op eerlijke mensen.

2 reacties:

Mijn dagboek zei

geweldig dat was echt wel een chocolaatje waard. wat zullen de dames blij geweest zijn. gr mij

Zustertjen zei

het kan natuurlijk ook zijn dat de kleding niet paste.

Maar idd erg top van haar.