Gisteren ben ik 45 geworden en het is een historische verjaardag geworden. Het was ten eertste warm, niet gewoon warm, maar WARM. En er moest nog van alles gebeuren zoals boodschappen, beetje opruimen maar ook rond het fornuis en daar is het nog veel warmer. Dus mijn humeur ging met sprongen naar beneden en ik geloof dat ik dit jaar nog niet zo boos en geïrriteerd ben geweest. Op een gegeven moment ben ik met kleren en al het zwembad in gesprongen en toen mopperde ik nog meer omdat het water niet koud genoeg was. Gelukkig was mijn schat een verkoelende bries op mijn zeer verhitte zenuwen en hij bleef ook gewoon rustig. Toen eenmaal alles klaar was, de pizza's gehaald en ik na het eten lekker gedouched was kwam ik helemaal bij en was ik er klaar voor. Het liep al aardig vol toen mijn vriendin me in het oor fluisterde dat de wc niet goed doorliep en bleek de riolering verstopt kon er ook nog wel bij dus na een hoop gedoe en geprobeer kregen we de sleutel van de buurman en konden we daar naar de wc. Vervolgens hadden we kortsluiting in de nieuwe lampen en knapte de stop er een aantal keren uit en dat was echt het toefje op de ellende taart want verder liep alles goed. Om half 5 vanmorgen konden Bennie en ik dan ook lekker gaan slapen en terugkijken op een toch wel heel geslaagde verjaardag. Zometeen komen de mannen die het allemaal moeten repareren tegen dubbel uurtarief dus deze verjaardag blijft mij voorlopig wel bij.

6 reacties:

Hermanus zei

Hieperdepiep hoera!!!!
* Het feest kan beginnen...*

*plop*

Gefeliciteerd meid!

Smitsky zei

Hmmm, klink niet lekker.. Máááár gefeliciteerd met je verjaardag! Jonge blom!

Simone zei

Ach ja, je wordt maar één keer 45 :-).

Mariska zei

Maar het zonnetje scheen mooi wel
;-)
Gefeliciteerd chicky!

Zustertjen zei

van harte gefeliciflapsteerd!
nog even zovele jaren, gezond, er maar bij!

Blondie Power zei

Nog een keer sorry sorry sorry..

en weet je.. volgend jaar lach je er om..

dan krijg je: 'weet je nog vorig jaar...??'


Gefeliciteerd.. ik hoop dat je super verwend bent!