Een week voor mijn verjaardag een schommelstoel gekocht bij een beroemde veiling site. Na toch 3 weken geduldig wachten maar eens mailen en nu na een week heen en weer mailen blijkt dat het bedrijf dat mijn stoel moet leveren failliet is en dus krijg ik mijn stoel niet. Ik ben er best een beetje chagrijnig van, ik had me er zo op verheugd. Ik krijg vandaag het geld teruggestort dus ik ga me nu oriënteren op e-readers maar ik wil zo graag weten van ervaringsdeskundigen of het een succes is, zijn er voldoende boeken te koop, leest het makkelijk? Zou je het weer doen? enz. enz. Enfin ik kijk nog even verder.

6 reacties:

Simone zei

uhm een e-reader is wel heel wat anders als een schommelstoel hoor :p

Nance zei

Ja die link leg ik ook niet zo 1 2 3.

The world according to El zei

@ Simone en Nance ik wilde een schommelstoel of een e-reader, dus nu het ene niet doorgaat....

Mariska zei

Eigenlijk wilde je MET de E-reader IN de schommelstoel, toch ;-)

Zustertjen zei

Wat een mazzel dat je je geld terugkreeg. En dat bij een faillisement.

Rue de Bouzy zei

Ik kan maar 1 ding zeggen: Doen. Ik heb de mijne al bijna een jaar en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Er zijn inmiddels genoeg boeken voor te krijgen. Genoeg sites. Die wil ik je wel een keer doorgeven.