Het is in dit huis onmogelijk om een tukkie te doen, tenminste voor mij, of ik nu even op de bank lig of in bed kruip er is altijd iemand die me vindt en een vraag heeft te stellen. Hoe vaak ik wel niet wakker wordt gemaakt met de vraag 'mag ik', echt ik kan het niet meer op 2 handen te tellen. En dat terwijl ik ieders slaap respecteer, ik sluip door het huis als er nog iemand op zijn nest ligt en dat kan hier wel tot diep in de middag zijn, maar ik heb de ogen nog niet dicht of het is 'mama' op een fluistertoon ook nog meestal alsof dat minder erg is. Ik heb toch iets fout gedaan tijdens de opvoeding.

8 reacties:

Blondie Power zei

hahahaha...

Noem me één huishouden met koters waar het anders gaat.. hahahaha....

Mijn dagboek zei

tis overal het zelfde. hoor. verandert nooit. gr mij

Hermanus zei

Blondie, JOEHOE, HIERO!!!!
Dat heb ik m'n meissie direct duidelijk gemaakt; "IK DUT"

Zustertjen zei

Moet zeggen dat ik dat probleem hier ook niet ken, maar dat kan komen omdat ik uit principe niet overdag een dutje ga doen, behalve als ik muziek van Hermanus luister.

Hermanus zei

Zussie, zet dat nummer maar eens op als jij je spannende setje aan hebt. Daarna praten we verder.

Zustertjen zei

@Hermanus: het idee daarbij is toch dat er juist NIET meer gepraat wordt. Bovendien heb ik voor wat actie geen spannend ondergoed en saaie muziek nodig. Ik wil zo ook wel.Toch bedankt voor de tip.

The world according to El zei

Ontstaat er nu onder een saai onderwerp als 'Dutje' een heel lekkere liefdesgeschiedenis??

Hermanus zei

Dat zou dan een lekkere liefdestoekomst zijn. Dunkt me.