Gisteravond was het dan zover, de allerlaatste avond op de lagere school, vanaf nu zijn hier alleen nog tieners in huis. Maar goed het afscheid, het was een heerlijke avond, zeer goed geregeld en prettig van temperatuur met ook nog eens de nodige entertainment. Maar de avond begon niet zo ontspannen. Omdat Merel en ik een taart moesten maken en dit natuurlijk mislukte was bloggende zuslief bereid om voor mij even een heerlijke vlaai op te halen. Dochter 3 moest er natuurlijk eerder zijn en tegen de tijd dat het ook voor ons tijd was om op de fiets te stappen dacht ik aan de taart. Nergens te vinden, echt nergens. In lichte paniek de school gebeld en ik kreeg een lachende ex-juf aan de telefoon, mijn nummer 3 was dus met de taart op de bagagedrager naar de school gefietst met de nieuwe zeer strakke snelbinders hieroverheen. Dus de keuze was 's avonds kwark, appel en pruttaart en laat deze laatste nou heel geliefd zijn.......

3 reacties:

Zustertjen zei

whahahahahahaha. Ik zie het zo voor me.

Blondie Power zei

Wat is och ook een schatje hé?/

Mariska zei

LOL. geweldige (mooie) meiden heb je toch:)