Simpel kijk voetbal, mijn hemel wat was dit spannend. En nu zondag weer tot die tijd kan ik geen spanning gebruiken dus ik doe lekker kalm aan.

Doet me denken aan van de week de wedstrijd tegen Brazilië, ik kon haast niet meer kijken van de spanning, dochter 3 en vriendinnetje "kijken" met me mee, babbelen ondertussen een beetje samen. Ik zeg op een gegeven moment, man wat spannend ik krijg straks nog een hartaanval kunnen jullie wel reanimeren? Waarop ik heel droog krijg, 'ja hoor hebben we gehad bij EHBO', tja......

4 reacties:

Nance zei

Wat was het weer spannend he? Durfde op het laatst niet meer te kijken.

Hermanus zei

Ik begrijp dat allemaal niet. Wat nou spannend?
Ik zei toch dat het een makkie zou zijn.

The world according to El zei

@Hermanus, en je had weer gelijk...

Mijn dagboek zei

en spannend dat het was nu op naar zondag . ik denk nederland duitsland. succes gr mij