Gistermorgen, toen ik even wat wilde vragen aan G. op het werk, ging ik door mijn enkel. Onder het slaken van enkele oerkreten en het meenemen in mijn val van een (gelukkig al kapotte) ventilator, lag ik ineens op de grond met een zere knie en een zeer pijnlijke enkel. Natuurlijk probeerde ik heel stoer te doen maar ik schaamde me werkelijk dood en het huilen stond me ook nader dan het lachen.

Na een tijdje werd de enkel toch wel dik en na overleg met hoofd BHV-er P. besloot ik toch naar de dokter te gaan om mijn enkel even te laten zien. Maar zelf autorijden dat zat er natuurlijk niet in dus wie o wie moet ik benaderen om mee te gaan. Hoofd BHV-er P. wilde al in overleg gaan wie er maar even met me mee moest, toen ik een briljant idee kreeg. Nance 68 was met schoonzus W. op de markt, dus gauw gebeld en ze kwamen met gezwinde vaart. Wij samen naar de dokter die het nodig vond om toch maar even een foto te laten maken, dus wij naar het ziekenhuis, foto laten maken en een stevig verband eromheen. Volgende week terugkomen om te kijken of er niet iets ernstigers aan de hand is dan alleen opgerekte banden, maar nu een dag later denk ik van niet omdat het toch al vrij goed gaat, dus fingers crossed.

Nu was alles natuurlijk zeer vervelend maar toch hebben we ontzettende lol gehad, op de een of andere manier veranderd iedere gebeurtenis met Nance in een hilarische slapstick waar wij al giegelend door heen walsen.

Vanavond schieten, ik heb heel lang getwijfeld of ik wel zou gaan schieten maar ik probeer het toch, ik heb me er zo ontzettend op verheugd en Blondie heeft gezegd dat ze mijn back-up wel wil zijn dus dat is een fijn gevoel.

Nu is mijn allerliefste zussie op bezoek dus we gaan even koffie/thee drinken.

3 reacties:

Nance zei

Het was weer hilarisch in het ziekenhuis. Rondje van de zaak!!
Blijf maar lekker met het voetje omhoog en schiet ze in de roos he vanavond!

Blondie Power zei

En als Blondie niet schieten kan, wordt ze gewoon een (vervelende) groupie!!

Maar 't lukt je wel!! We zullen die dikke wisselbeker mee naar MP nemen!!

The world according to El zei

zo is dat, krukken mee en we zullen ze eens wat laten zien