Vrijdagavond 10 november zijn we met mijn team heerlijk tapas weten eten bij een restaurant in E.
Bijna iedereen was aanwezig en ook nog allemaal in een goed humeur.
We hebben dan ook een heel leuke avond gehad met veel lol maar ook "zware" gesprekken.
Er zijn de meest uiteenlopende gesprekken gevoerd en omdat ik een team heb wat bestaat uit mensen van 21 tot 46 was het een zeer gêmeleerd gezelschap.
Ook hebben we afscheid genomen van Dennis en iedereen was het erover eens dat we hem zullen missen, donderdag is hij voor het laatst, dan ben ik vrij maar natuurlijk kom ik nog wel even langs om afscheid te nemen.
Het eten was verrukkelijk en ik heb me dan ook weer volledig laten gaan, wat waarschijnlijk moet leiden tot 2 balansweken i.p.v. een balansdag, maar ik heb het ervoor over want wat is dat toch lekker al die tapas. Ik heb ook alles geprobeerd en zelfs inktvis en garnalen kroketjes gegeten (zou het nooit bestellen maar vies was het zeker niet).
Ik wil iedereen bedanken voor een verschrikkelijk fijne avond en in maart dan maar weer??
De foto is niet van de beste kwaliteit, maar dat is mijn eigen schuld ik zou een foto toestel meenemen, maar natuurlijk vergeten dus heeft Dennis wat foto's genomen met zijn telefoon.
P.s. over de balansdagen gesproken, ik ben precies 44 kilo kwijt, nog een kilo en dan ben ik op de helft!!!!!

3 reacties:

Smitsky zei

Die Dennis....wat zullen we hem missen.


Die 44 kilo!!!! Wat een hoop!!!!

Ik ben zeer trots op je!!

Anoniem zei

Ik ben ook erg trots op je!!! Geweldig dat het goed gaat

Nance zei

Als je dat zo zegt 44 kilo!! Dat is echt een hele hoop. Ik ben ook trots op je hoor maar dat weet je wel toch?

Lekker he tapas dat vind ik ook. Wij hebben ook een heel gezellig teamuitje gehad en ook veel te veel gegeten. Gelukkig hou je me nu in de gaten ;-)