Vol vertrouwen begonnen J. Elbakero en ik aan de"grote" finale van het bedrijven toernooi georganiseerd door schietvereniging "de Korrel" uit E. We hadden echt het idee dat we geweldig goed waren en dat we de beker, die toch behoorlijk groot is, wel mee zouden nemen naar MP.

We waren als eerste aanwezig en terwijl we nog aan de bar zaten om nog even tot rust te komen me een kopje koffie/thee, hoorden we toch behoorlijk schrikbarende verhalen over scores die door andere teams behaald waren. Ik moet zeggen dat mijn zelfvertrouwen toe al behoorlijk daalde, vooral omdat ik niet heel goed kon steunen op mijn rechterbeen, maar gelukkig zou Blondie invallen als het niet ging.

Het inschieten ging eigenlijk nog wel redelijk, al was het wel eng stil. Er mocht niet gesproken of gegild worden en daar zijn onze supporters nu net heel goed in. R. en ik hebben dan ook regelmatig zachtjes gemompeld dat we veel beter zouden schieten met wat lawaai om ons heen, gelukkig had onze fotograaf Blondie een camera bij zich die af en toe een gezellig piepje, of ander geluidje gaf.

Om een heel lang verhaal iets minder lang te maken, we zijn 10e! geworden van de 13 (en eerlijkheid gebied me te zeggen dat een team ook niet op is komen dagen). We hebben ons wel gelijk voorgenomen om met een groep flink te gaan oefenen zodat we volgend jaar iedereen eens een poepie zullen laten ruiken.

Voor iedereen die nieuwsgierig is naar de punten R. 148 punten, J. 130 en ik maar 111, om duidelijk te maken hoe dat in verhouding was De beste vrouw had 190 punten en de beste man 210?. Rest mij alleen nog even W. te bedankten voor de mooie foto's

5 reacties:

Blondie Power zei

snotter...

Blondie Power zei

Maar genoeg gejankt!!!!!!!!!!!!!

Volgend jaar gaan we ervoor en het is net wat de man van the world according to El zegt: volgend jaar zijn ze niet op jullie berekend dat jullie sterk terug slaan!

Dus.. we gaan oefenen en lusten ze rauw volgend jaar...!!!

Smitsky zei

Yep, volgend jaar er tegenaan. Dat gaat gewoon lukken!!

The world according to El zei

IK BEN VOOR!!!!

Anoniem zei

10de: Lang niet slecht toch?