Afgelopen donderdag moest ik mijn enkel even laten zien in het ziekenhuis, maar omdat Bennie op dezelfde tijd moest afrijden (helaas gezakt) wist ik niet hoe ik er komen moest. Familie moest werken en vriendinnen uit het dorp ook, dus maar eens met de moeder van MP gebeld en die was (bijna zou ik zeggen natuurlijk) gelijk bereid om "even" mee te gaan. Daarom Lij lieverd hartstikke bedankt!!! Het werd wel een beetje herinneringen ophalen voor Lij, want ze kwam allemaal mensen tegen die ze al lang niet had gezien.

En voor degene die er in geïnteresseerd zijn nog 30 dagen tape, maar ik mag er zonder krukken op lopen.

2 reacties:

elbakero zei

met tape kun je er in ieder geval niet meer doorzakken.
Jammer dat Bennie gezakt is, trouwens.

Smitsky zei

Ik de moeder??? Dan zijn we samen moeder ;-) Ennuh is heel normaal dat ik toch even met je meega??

Volgende keer ga ik gewoon weer mee toch? Kijken of ik nog meer bekenden tegenkom.