Het is nu woensdag morgen en ik heb de huiskamer al lekker aan kant, moet alleen eigenlijk nog stofzuigen en daar heb ik toch zo'n hekel aan. Gelukkig heb ik 2 grote dochters die ik dat af en toe kan laten doen (al hebben die er net zo'n hekel aan) en natuurlijk mij grote hulp L. die een keer in de week hier de boel eens lekker komt soppen. Het 3e!! wasje zit al in de machine en ik ga zo helpen op school met wommen (werken met onbekende materialen) en vandaag gaan we natuurlijk lampionnen maken (Merel heeft een vlinder uitgekozen) Gisteravond toen we zaten te eten (Daniëlle at gezellig mee) zaten de dames zich er al op te verheugen dat ze samen in een groepje zaten, maar voor D. is het nog leuker want haar verkering zit ook in het groepje!!

Gisteravond nog even geschoten 178 punten alleen J. 230!! dus weer van hem verloren.

Omdat ik het hele weekend moet werken ben ik nu lekker 3 dagen vrij, dus dat is genieten.

Het sporten gaat door mijn enkel niet, ik ben al 2 weken niet geweest maar omdat het heel goed gaat wil ik vrijdag of zaterdag weer wat proberen (fietsen denk ik)

Met de meiden en met B. gaat alles goed.

Goed

7 reacties:

Smitsky zei

Lekker dat het zo lekker gaat ;-)

Morgen nog even checken in het ziek'nhuus.....

Anoniem zei

Ik verwacht je volgende week weer te zien huppelen he?

elbakero zei

Ik zie je ook graag weer huppelen :-)

Wat een mega scores in één keer. Hoe komt dat zo? Omdat de druk eraf is?

Blondie Power zei

hahahaha ze schoten 2x 20 kaarten hoor... ipv 1x 30...

elbakero zei

Dus 178 : 4 = 44.5 x 3 = 133.5

Toch een verbetering. Goed zo!!

The world according to El zei

Ja dat is zo maar dan Joffry 230 : 4 x 3 = 172.5 dat is toch wel enorm

Anoniem zei

van het schieten snap ik werkelijk niets van maar ik ben blij dat het goed met jullie gaat :)