Vanavond is het gelukt!! Iedereen die mijn lijnleven een beetje heeft gevolgd, weet dat ik voor het eind van het jaar 50 kilo wilde zijn afgevallen. Vanavond had ik dus weer een "weegmoment" en wat denk je 50,5 kilo eraf, dus die 50 heb ik wel gehaald in het oude jaar.

Ik kreeg van leidster Jannie een oorkonde en een applaus en ondanks dat het me wel een beetje verlegen maakt, voelde ik me super trots.

Ik heb dit resultaat aan veel mensen te danken, collega's die me steeds een hart onder de riem hebben gestoken, Bennie die super super trots is en dat laat merken met prachtige cadeaus (not, wel trots maar geen cadeaus.) natuurlijk mijn zusje die samen met mij gaat en ook al een geweldig resultaat heeft behaald en ook onze leidster Jannie, die altijd eerlijk verteld over haar eigen "strugle" en ons iedere week weer een hart onder de riem steekt (klik maar eens dubbel op de foto) en een leuke bijeenkomst verzorgd. En natuurlijk alle andere mensen die er naar vragen en aanmoedigen, allemaal hartelijk bedankt!!!

Iedereen die een paar of boel kilo's wil verliezen, kom erbij, laat Sonja nu maar links liggen en ga voor het warme bad (en de gezelligheid van alle lotgenoten) van de weight watchers!!!

9 reacties:

elbakero zei

Diep respect, Elly!!

Om maar even in bewoordingen te blijven:

VET gaaf

Moet eerlijk zeggen dat het er ook af straalt als je weer over de werkvloer dartelt.

Smitsky zei

Vet, Super, Cool, en tralala maar lekker door over de werkvloer :-)

Ik ben ook trots op je!

Blondie Power zei

Ik ook blijf in die bewoording:

Tering Elly!!! Vet gaaf hoor!! Ontzettend knap zeg!! Wederom diep respect voor deze prestatie!!

Blondie Power zei

En Bennie is ook nog eens twee dagen vrij, de meiden nog vrij, jij nog vrij en deze super prestatie! Het begin van jou nieuwe jaar kan niet meer stuk natuurlijk!!

Nance zei

Ik ben natuurlijk ook supertrots!

Gekkenhuis!

BadBunny zei

Geweldig Elly! Gefeliciteerd met deze superprestatie!

Anoniem zei

Oke, ik doe ook even mee!

VETTE SHITTT!!!!!

Geweldig Elly, ben errug trots op je en idd. Dartel lekker verder op de werkvloer, wij genieten allemaal mee.

Effe Uppen zei

Ik vind het fantastisch. Dat wordt trakteren he?

MissNonsens zei

Ik vind dat je het afgelopen jaar een geweldige prestatie geleverd hebt! Ga zo door want je bent op de goede weg!