Gisteravond hadden we eters, Nancy en haar familie kwam gezellig eten.

We hadden eerst de nieuwjaarsborrel van het werk van Bennie in het Voorhuys en daarna vlug naar huis om te koken.

Natuurlijk had Bennie zijn beroemde/beruchte kippensoep gemaakt en we hadden gegrilde kippenpootjes met gekookte aardappels (we hadden al 3 dagen gesnackt dus het werd tijd voor wat rust in de maag) boontjes en sla met toe lekker ijs voor de jeugdigen en voor ons een of ander room caramel toetje met minder dan 1% vet (ik kan zo in de reclame). Maar omdat ik eigenlijk te weinig punten had voor dit toetje, had namelijk ook nogal zwaar, maar bovenal lekker geluncht, dus de punten waren een beetje op. Maar geen nood dan gaan we die gewoon verdienen, dus moest er gewandeld worden. Als ik eerst naar buiten had gekeken had ik misschien dat toetje wel overgeslagen, maar dat kon niet meer, dus samen met Nance aan de wandel (zij had namelijk een extra kippenbout gegeten dus moest ook wat verdienen).

We hebben dus een uur langs de buitenweg, over het fietspad gesjouwd in het pikkedonker (Jessica was mee vandaar de foto) maar ik vroeg me herhaaldelijk af, "hoe gek kun je zijn"


Dat heb ik trouwens later nog een keer gedacht, we hadden daarna een verjaardag, hebben iemand thuisgebracht die ons uitnodigde voor een borrel en puntje bij paalte waren we vanmorgen om half 6 thuis!!!! Tja, zie titel

6 reacties:

Anoniem zei

haha, als je maar genoten hebt toch :) ennuh toch wel vrij vandaag dus lekker uitgeslapen"? of viel dat ook nog eens tegen?

Smitsky zei

hahaha, gekkenhuis (zegt Nance dan...)

Maar netjes de extra puntjes er weer af! Nog een stukkie verder en je was op de westermeerweg geweest..

;-)

Blondie Power zei

Jezus half zes?? Ik was half 5 thuis.. dus je was gewoon nog later thuis dan deze "jonkie"??

Allemachtig zeg.. hahahahaha..

Ach en een echte bikkel loopt in weer en wind!

Nance zei

Maar het was harstikke gezellig of niet dan ondanks de regen. We hebben weer heerlijk wat afgelachen :-) Gaan we gauw weer eens doen.

Heerlijk man een avondje doorhalen. Helemaal als er 's morgens niemand bij je in bed duikt.

Effe Uppen zei

Nu weet ik waarom je er gisteren nog zo dus uitzag. ;-)

Effe Uppen zei

Uuh, duf