Ik heb een nieuwe weegschaal!!! De vorige was van hetzelfde merk en heeft zeker 5 jaar zeer goede dienst gedaan, maar de laatste maand begon hij toch wel wat kuren te vertonen (meestal wel in mijn voordeel overigens!!).
Nu heb ik dus deze, kan mijn persoonlijke gegevens instellen, leeftijd, lengte, man of vrouw en hij laat niet alleen mijn gewicht zien (dat was weer even schrikken de eerste keer) maar ook vetpercentage en vochtpercentage.
Er zit een boekje bij wat allemaal gezond is aan percentages en daar kom ik nog niet in de buurt, maar ik doe mijn best!!
Vanavond weer een weegmoment en dan zal ik dus weten of deze nieuwe het goed doet, wordt vervolgd......

4 reacties:

Blondie Power zei

cool.. ook eentje die het vetpercentage meet.. vet.. kom ik aan met mijn primitieve niet-digitale weger.. hahahah

Nance zei

Ik heb er ook eentje uit het jaar nul :-) maar goed hij weegt en daar gaat het om. Die van El is wel supergaaf hoor, mijn gegevens worden er zelfs op bewaard. Dat is toch wel heel makkelijk.

Smitsky zei

Jullie gaan ook echt GOED door he?

Zelfs in het nieuwe jaar.. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen:

petje af..!!

Anoniem zei

En deze dame doet ook der petje af voor jullie!