Gisteravond hadden we weer een weegmoment en omdat we nog een verjaardag van een 15 jarige schone hadden, gingen Nance en ik direct weer weg. Vlag voor we bij de uitgang waren, werden we ingehaald door Janny (cursusleidster) en vertelde ze, dat het de gewoonte van de weight watchers is, dat als iemand meer dan 50 kilo is afgevallen, er een feestje gegeven wordt, met familie en vrienden erbij. De regioleidster (s) van WW komen ook en misschien zelfs wel pers. Dus Janny vroeg of ik dat ook wel wilde, nou wat denk je, GRAAG!!! Dus 7 februari a.s. is er een feestje bij de WW, speciaal voor mij en eerlijk gezegd verheug ik me er mateloos op, heb toch een heel jaar mijn stinkende best gedaan en nu voelt dit toch als een beloning.

De allereerste opmerking van Nance (na wat leuk, oh wat leuk) nu ga ik heel erg goed mijn best doen, want ik wil ook een feestje over 7 kilo, nu het is je gegund!!

Oh ja, voor degene die het weten wil, er was 1,1 kilo af, dus het totaal staat nu op 51,6

5 reacties:

Anoniem zei

GEFELICITEERD

elbakero zei

Super toch!
Wat zou het leuk zijn als de pers er ook is. Misschien kom je nog wel in de krant. Nog meer mensen die je gaan herkennen in de Lange Nering!

Blondie Power zei

Wat heerlijk hé een beloning na zo'n prestatie!! Ik vind het zo super knap van je!!

Smitsky zei

Kom je nu ook echt in de krant dan??

Maar wat goed, dat zo'n WW een feestje voor je organiseert! In feite ben jij nu ook het bewijs dat het allemaal kan met de WW en natuurlijk je eigen inzet..

MissNonsens zei

Je bent het levende bewijs van dat als je doorzettingsvermogen hebt, dat het ook gaat lukken!