Gisteravond kreeg ik te horen dat ik niet genoeg poste op dit blog, moi!!, maar goed zoals een vrouw betaamt luister ik natuurlijk goed en ben vanmorgen extra vroeg opgestaan om daar iets aan te doen, dus nu een update.


Ook deze week heb ik een weegmoment gehad, we hadden het deze week over wanneer je moeilijke momenten hebt en wat je daaraan kan doen, mijn moeilijke momenten liggen toch echt 's middags en ik kan dan zo 3 stukken fruit of een pot augurken soldaat maken, of als de punten er nog zijn, chips of koekjes (het gaat allemaal om keuzes) in ieder geval was er deze week weer 0,8 ons af en daar ben ik tevreden over. Er werd me trouwens deze avond gevraagd of ik een persbericht wil proberen te schrijven en daar ben ik nu mee bezig, maar dat valt niet mee!!!


Woensdag avond plaatste een collega het item van deze week op haar blog en daar werd behoorlijk (te) heftig op gereageerd, ik heb er nu, een paar dagen later, nog eens over nagedacht en ik zie het nu een beetje genuanceerder. Ik denk echt niet dat deze collega van plan is om met een bazooka in restaurants en vliegtuigen, jankende kinderen neer te schieten, of haar eigen kinderen in winkels wil afrossen, k denk dat ze wilde uitleggen dat ze haar kinderen graag respectvol naar anderen toe wil opvoeden, het kwam alleen voor ons moeders een beetje (sorry dat ik het zeg) beroerd over.


Donderdag was er weer maandsluiting van de minderhoud school , mijn kind deed met haar klas een toneelstukje over een poppenkraam waar de poppen na het vertrekken van volwassenen, levend werden en allerlei liedjes en dansjes deden. Zelfs werd er een uitleg gegeven over breuken en delen. Wat voor pop mijn Merel was lijkt me duidelijk (er moest speciaal een jurk voor gekocht worden)
's avonds bespreking over het 50 jarig bestaan van de christelijke school van Tollebeek, waar ik me ook een beetje mee mag bemoeien.
En nu sta ik op het punt om met mijn oudste (die gelukkig weer een stuk beter is) naar de opendag van de "Friese Poort" te gaan, want ze moet een keuze maken omdat ze in het examen jaar zit, maar daarover meer.......

4 reacties:

Smitsky zei

Dus over niet al te lange tijd zit K. alweer op een vervolgopleiding. Wat heb je al een grote dochter!

Maar je was al vroeg aan de tikkerij ;-)

Blondie Power zei

Danique vind de jurk van Merel heeeeeeeeel mooi!!!

Anoniem zei

Ze ziet er geweldig uit een heel mooi poppetje ;-)

Och je de keuze maken....ik weet het nog goed :) dat vond ik heel moeilijk wat groeien ze snel he El.

Mijn mams en ik hadden het even over je blog en ze zei: kijk maar uit ze rijden zo in je auto weg :), wonen op zichzelf en jij wordt ook zo ineens 50 haha want zij wordt dat volgend jaar en daar plagen we der graag mee, dus kijk uit el, de tijd vliegt ;-)

elbakero zei

Druk, druk, druk maar weer. En dan ook nog snotterig en zo. Doe het maar rustig aan, El.