Vanmiddag terwijl we gezellig zaten te kletsen met onze (vakantie) vrienden die op bezoek waren, ging de telefoon. Natascha nam op, mam ..... ........ voor jou aan de telefoon.

Nu is dat een enorm gezellige vent dus ik nam de telefoon met een enthousiast "ha ..... hoe is het" en toen kwam de vraag, de vraag waar ik al 15 jaar op hoop "wil je meedoen met de revue?" Ik mag meedoen met de Tollebeker revue, de revue die maar 1 keer in de 5 jaar wordt opgevoerd, de revue waarvoor het een eer is als je mee mag spelen en ik mag meedoen dus mijn " ja graag" kwam ongeveer uit mijn tenen.

Na het ophangen zei mijn vriendin "gefeliciteerd wat leuk, net wat voor jou, dan moet je zingen" Oh god, ik moet zingen.......

8 reacties:

Blondie Power zei

Go Elly Go Elly Go Elly Go Elly...


Mogen wij ook komen??

Anoniem zei

Jullie MOETEN komen, een beetje morele steun kan ik wel gebruiken!!!
Groetjes El

elbakero zei

Echt gaaf hoor. Het lijkt me leuk om te zien. Als we kunnen, komen we zeker kijken!

Nance zei

Het wordt vast weer heel erg leuk. En met dat zingen loopt het ook wel los. Je doet gewoon of je aan het karaoke-en bent :-)

Anoniem zei

Zinguh Zinguh Zinguh ;p

Smitsky zei

A star is born!!

Wanneer is het???

Tummetje zei

Maar Ell jij kan het gewoon. En tuurlijk komen we kijken als we niet hoeven te werken.

Weet niet zo goed wat het is, maar daar krijg ik vast en zeker wel een uitleg van.

Effe Uppen zei

Laat weten wanneer. Dit wil ik niet missen. Lijkt me supergaaf.