Na een heel gezellige oudejaarsavond, met een spannend spel en lekker eten, gingen we naar buiten voor het vuurwerk. Mijn zusje en broer hadden toch best mooi vuurwerk gekocht, maar dat viel helemaal in het niet bij wat de buren verderop van mijn schoonzus en broer hadden aangeschaft, professioneel vuurwerk (helemaal legaal??) maar prachtig!! Daarna nog even naar het plein, om iedere Tollebeker gelukkig nieuwjaar te wensen en de onthulling van het nieuwe kunstwerk te bekijken, want "we" bestaan 50 jaar. Daarna naar huis en de opgenomen oudjaar conferances bekijken. (foto's van dit alles volgen nog)
Mijn lieve schat Natas, had bedacht met een paar vriendinnen om de nieuwjaarsduik te doen en je kunt als moeder je lieve schat niet alleen laten gaan dus moet je mee. 's morgens nog gehoopt dat ze te lekker lag en niet wilde maar helaas......

Dus daar stonden we dan te blauwbekken
Zoekplaatje, ik loop er toch echt tussen

Daarna moet je op de foto met je moeder!!!!

De erwtensoep daarna is heerlijk!!!!
Het is natuurlijk hartstikke stoer om op een green mean machine rond te racen, maar ik vind dit toch ook niet mis, want het was kkkkkoud, verschrikkelijk.
Volgend jaar lijkt het me wel leuk om met een heleboel collega's te gaan, allemaal reclame badpak/zwembroek aan en gaan......
Gelukkig 2007 allemaal en vooral een gezond jaar!! ik ben in ieder geval fris begonnen



9 reacties:

Anoniem zei

koud he

Blondie Power zei

Jezus.. gek.. ik hou het wel bij The Green Mean Machine...


Maar ehh .. RESPECT!!

elbakero zei

Super!!
Wat zal het koud zijn geweest. En ook een gelukkig 2007!!

Anoniem zei

BRRRRRRRRRR, ik vind je dapper hoor :)

een heel gelukkig, gezellig en gezond 2007

Effe Uppen zei

Ik doe mee. Ik roep al jaren dat ik heb meegedaan, maar niet echt dus, want ik krijg niemand zo gek om het te doen. En nu lees ik dit opeens.......
Dus wie weet?

Anoniem zei

gefeliciteerd, zelfs de tv gehaald, omroep flevoland. super
thomas zou ook meedoen, en laten zien dat hij degene in de familie was met ballen, maar ja, nu is wel duidelijk wie hier de ballen heeft.
groetjes ina

Smitsky zei

djiezus...El...in die kou. Petje af hoor..

Bikkelientjes !!

Nance zei

Joh ik ga mee volgend jaar! Gaan we in ieder geval met zijn drietjes.

Anoniem zei

Hai Elly, zijn dat niet Kirsten enChantal de tweeling????

Groetjes karin