Gisteravond gingen mijn zusje en ik even een nieuwe spijkerbroek scoren voor mij, ik was namelijk een beetje zat van alle opmerkingen dat mijn broek te wijd werd (niet echt hoor ik kan het niet vaak genoeg horen) Maar goed gisteravond liepen wij ten hoogte van de C & A toen we een vrouw met fiets achter ons in een keer een enthousiaste kreet hoorde slaken "wat zien jullie er slank uit!!!!", Wij keken beiden om maar aan de reactie van Nance had ik wel door dat zij haar ook niet kende en ik ook niet, maar ze herkende ons "waarschijnlijk als die 2 enorme dikke toekes" en ze zag dat we afgevallen waren. Ik vond dat zo ontzettend leuk, zo zit je te klagen dat niemand het ziet, of in ieder geval er niets van zegt en zo wordt je op straat aangesproken door vreemden. Wij zijn er in ieder geval super blij mee en zonder dat deze vrouw het weet, stimuleert ze ons tot meer....


Dus hierbij BEDANKT

6 reacties:

Smitsky zei

Jullie moeten je zeker nu ook steeds opnieuw voorstellen, geweldig!

Het tegenovergestelde is ook zo apart...niemand zal ooit zeggen, wat ben je dik geworden.. maar dan zeggen ze: je ziet er gezond uit..

weet ik uit ervaring ;-)

Simone zei

geweldig vind ik hem!

Effe Uppen zei

Wat ontzettend leuk dat zo iemand dat zomaar zegt. Meestal blijft het bij denken. Ik zal het onthouden. Op deze manier kun je mensen ontzettend stimuleren. Geweldig!!

elbakero zei

Echt lachen, hoor.
Als je nu maar niet elke dag in de Lange Nering loopt op zoek naar complimentjes. Is niet goed voor de knip!

elbakero zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

He ikke, Ik ken nog wel wat persoon die toch zeggen van goh ben ie dikke gewurden?
Die wil je echt niet tegenkomen hoor.

Maar Ell ik vind het nog steeds top hoor!!!!!!!!!!!! Zoveel kilo's!!!!

Ga zo door! En de kleren komen eraan!!!! Kom elke keer weer wat tegen :-)

Tum