50

En vandaag is het dan zover mijn kanjer is 50 geworden maar het is nog steeds net een jonge hond. Hij is enorm verwend met heel veel bier blijkbaar kennen ze mijn mannetje heel goed, een spel alleen voor 50+ers, een emmer en schepje ontbrak niet voor het geval hij binnenkort dement wordt denk ik en heerlijke massage olie voor de stramme spieren maar die mag hij wel op mij smeren. Maar het blijst (raar woord en bestaat vast ook niet) was hij met de foto's van de meiden een hele grote voor op de muur en een kleinere voor op kantoor (zie mijn hyves).
Dit was een van de foto's waaruit we moesten kiezen bij Foto Caroline uit Tollebeek maar de sokjes :-) hebben de doorslag gegeven om deze niet te nemen. Degene die we wel gekozen hebben is nog mooier, kom maar eens kijken!!

2 reacties:

Blondie Power zei

Heel slim die sokken.. Men zegt dat je op blote voeten alleen maar meer kans hebt op blaas ontsteking.. Slimme meid die dochter van je!

Mijn dagboek zei

die foto is echt geweldig.
kun je geen papiertje op haar voetjes plakken . gr mij