Na een dag werken (gisteren) nog even met zus Nancy naar Urk om daarna direct maar door te rijden naar Emmeloord. We wilden keurig parkeren voor de poldertoren maar daar had een of andere malloot ruzie en de inrit volledig vastgezet. Omdat er 3 auto's achter ons stonden werden we door een oranje hesje gewenkt dat we door moesten rijden om de boel weer vrij te krijgen langs de lopertjes, deze werden omgeleid maar begrepen het niet helemaal dus daar gingen we dwars er doorheen, zweet in de handen en achteraf hadden ouders het ook niet helemaal door want ook die letten niet op en sjouwen vermoeid achter alles aan. Na een hapje gegeten te hebben zijn we naar het almereplein gegaan om daar onze dappere lopers binnen te halen en te overladen met snoep en bloemen (voor zwager J. die ze niet eens aannam, de PIEP). Ze hebben het weer geweldig gedaan en verheugen zich weer op volgend jaar maar ik vind het persoonlijk altijd maar een gehaast en gedonder en ben blij dat het nog maar 1 jaar is, niet volgens dochter 3 want die denkt dat ze daarna ook nog jaaaaren blijft lopen. We zullen zien......

2 reacties:

Mariska zei

Ik was dit jaar "per ongeluk"
vergeten Juuls briefje in te leveren, na haar beteuterde gezicht toen we de koters in optocht zagen lopen, doe ik volgend jaar maar iets meer mijn best, denk ik ;)

Mijn dagboek zei

ik vind het knap hoor. eerst de hele dag naar school en daar zijn ze al druk. en dan nog effe 12 kilometer lopen . och misschien dat ze volgend jaar er niet eens meer aan denkt. gr mij