Zo net de kinderen afgezet voor de 3e avond van de a4d, maandag heeft de jongste haar been overstrekt en is de achterkant van haar knie dik maar gewoon doorlopen he, die dappere dodo. Dat doorzettingsvermogen heeft ze van haar vader alhoewel.... ik heb ooit ook eens een dropping gelopen met een gekneusde enkel maar toen was ik smoorverliefd en mijn vriendje zat in mijn groepje dus om hand in hand en stiekem zoenend in een pikdonker bos te lopen daar heb je wel wat pijn voor over. Eigenlijk dom achteraf want mijn enkel is altijd een zwak punt gebleven en die liefde is allang over. Oh ja ik ben geslaagd voor kleding, ben gewoon naar mijn favo winkel live style gegaan en heb daar kleding en accesoires gekocht en bij de winkel ernaast schoenen dus ik ben klaar!! Verder komt mijn lief gelukkig morgen weer thuis, hij is namelijk gisteren vertrokken naar Zweden voor wat zakelijke toestanden en heeft nr.3 haar kans gegrepen en slaapt gezellig bij mij maar ze woelt zo.
Foto is genomen tijdens de a4d.

2 reacties:

Blondie Power zei

Toffe winkel hé van die tante van mij.. hahaha..

Mijn dagboek zei

wat een kanjer van een dochter hebben jullie echt geweldig dat ze door heeft gelopen. ze heeft echt haar lintje verdient. en gaaf dat je bent geslaagt voor kleding nou kan het feest beginnen. en heeft b het naar zijn zin gehad in zweden? gr mij