Met die woorden haalt een stel heel wat werk op de hals maar vergeet de genodigden ook niet. Want terwijl we allemaal het aanstaand bruidspaar om de nek vliegen om ze te feliciteren, beginnen de raders in het hoofd al te draaien. We zijn met z'n 5en en er moeten natuurlijk nieuwe kleren gekocht worden, 2 dochters hebben net zo'n hekel aan winkelen als mama dus dat wordt wat. Lief is ceremoniemeester en broer dus een spijkerbroek voldoet niet dus wat dan?? En dan hebben we het nog niet eens over cadeau's, stukjes en het ophalen van "hoe moesten die PIIEEP danspassen ook weer???". Nou ik ben blij om te kunnen melden dat we dochter 2 in de kleren hebben, we dankzij collega D. die zei waarom haal je een feestjurk voor dochter 3 niet in urk daar hebben ze er plenty, we dochter 3 dus ook in de kleren hebben. We een pak voor mijn schat hebben gekocht met prachtig overhemd en strop maar waar we volgens de winkel straks met mijn kleding langs moeten komen om er nog een overhemd en strop bij te kopen bijpassend aan mijn stelletje. Dus alleen dochter 1 en ik zijn nog kleerloos en dat gaat deze week geregeld worden. Dan nog schoenen en sieraden en kan het feest wat mij betreft losbarsten. Oh nee eerst natuurlijk nog het feest voor mijn honey zijn 50ste verjaardag en daar moet natuurlijk ook nog van alles voor geregeld worden. En nu nog naar de dans wedstrijd van dochter 3 in de bosbadhal. WAAROM is die juni maand toch altijd zo verrekte druk??

4 reacties:

elbakero zei

De datum is in ieder geval goed gekozen :-)

daydreamer zei

Ja, ik ken die werkende radars bij het aankondigen van een bruiloft.

En juni is inderdaad heel erg druk, maar dan kunnen we in juli genieten van een welverdiende vakantie.

Zustertjen zei

maar een bruiloft op korte termijn aankondigen is heeeeeeeeeeel stressie

Mijn dagboek zei

het kost altijd klauwe centjes voor dat de bruiloft gegint.
en die daspasjes haal je gewoon bij je dochter weg. en 50jr kan je ook afdoen met een pot mostert op de tuintafel zetten maar niemand mag er aan komen alleen degene die abraham heet. en veel worst serveren . gr mij