Deze week staat alles in het teken van afscheid. Woensdag was de eindmusical van de lagere school waar mijn dochter nog maar 1 jaar gaat vertoeven. Ze namen afscheid van groep 8, de klas waarin haar 2 nichten ook zitten en die ze dus niet meer veilig om zich heen heeft.En dan mijn afscheid vandaag werk ik voor de allerlaatste keer bij MP volgende week woensdag ga ik bij mijn nieuwe baas naar binnen. Het zal vandaag af en toe wel wat emotioneel worden maar toch heb ik er ook wel een beetje zin in, het is weer eens wat anders.

5 reacties:

Mijn dagboek zei

overal is wel eens wat hoor meid.
het positieve is dat je er echt zin in hebt. dus het kan niet meer stuk. enne geniet nog een jaartje van je jongste want het jaar is zo om . en dan is zij ook weer groot. fijn weekend gr mij

Simone zei

IK GA JE MISSEN!!!! Onze gezellige El niet meer op de werkvloer :(

Nance zei

We moeten het inderdaad maar positief zien. Het wordt vast heel gezellig.

elbakero zei

Wel vreemd allemaal hoor. We gaan jullie zeker missen!

Maruti Bhanot zei

Elke einde is een nieuw begin moet je maar denken... Maar ik snap je wel hoor, Simone is gewoon te leuk om te missen :)