Soms heb je van die weken die bol staan met leuke dingen maar daarom soms wel wat veel zijn, meestal is dat in de maand juni en ook dit jaar is het weer bal. We komen om in de activiteiten van verjaardagen, barbecues, avondvierdaagsen en natuurlijk een aantal geslaagden die vereert verdienen te worden met cadeau en bezoek. Dit jaar komt daar de spanning van het overgaan naar CC, de spanning van het overgaan van de meiden en de 50ste verjaardag van manlief nog bij en het plaatje is compleet, ik ben af. Het gevoel dat er overal rubber in mijn lijf zit ipv spieren, mijn hoofd gevuld is met watten ipv hersens en mijn wimpers willen steeds op elkaar liggen dus die moet ik met geweld van elkaar houden. Ik merk ook dat ik veel prikkelbaarder ben dan anders dus blijf maar een beetje uit de buurt!! Vandaag alle boodschappen, tandartsbezoek en een beetje kuisen. Morgen verjaardag dus bakken van taarten en ander lekkers. Hoeven we alleen nog de feestelijke ouderavond, verhuizen naar nieuw pand en dan VAKANTIE!!! We gaan niet weg dus het grote uitrusten kan dan beginnen.

1 reacties:

Mijn dagboek zei

je vliegt inderdaad van hot naar her. maar je hebt een goed vooruit zicht. kijk daar maar naar.

enne van harte gefeliciteerd met b zijn mostert feesje. gr mij