Regelmatig stopt er een van de bloggers die ik volg, dat vind ik jammer ik ben namelijk nogal nieuwsgierig aangelegd en zo kom je toch heel wat te weten. Ik snap het wel, soms weet ik ook niet wat ik nu weer moet typen maar dan is er altijd wel een stomme reclame of iets anders waarover ik mijn gedachte kan delen. Echt serieus stoppen heb ik nog nooit overwogen en sinds dit weekend helemaal niet meer, ik las de oude stukjes nog eens terug en de oh ja's waren niet van de lucht, kijk en daarom stop ik niet omdat het zo leuk is, voor later. Nu ook wel trouwens

2 reacties:

Simone zei

idd gewoon doorgaan en anders maar eens een weekje geen post :)

Smitsky zei

Ja, zo denk ik er ook over. Ik wilde zelfs alles verwijderen en opnieuw beginnen nadat... maar nee, het is goed om nog eens dingen terug te lezen..

Dussss, ben blij dat jij ook niet stopt. Hoe moet ik anders op de hoogte blijven van het wel en wee in huisje weltevree??